HTML

Váci Gastro blog

Ételek, hangulatok, benyomások.. hideg-meleg, édes-savanyú, nekünk egyremegy :)

Friss kommentek

Vác - Március 15. tér

Forrás - http://www.vac.hu/index.php?page=webkamera

Facebook

Jazzy Groove hallgatás!

Egy kis easy listening a blog mellé, egészségedre! :P

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.12.25. 13:45 kuf

Messina olasz étterem

Most, hogy belapátoltam a stillszerűen a Messinából rendelt karácsonyi halászlevet, neki is futhatunk ennek a cikknek, ami egyébként majdnem annyit késett, mint az étterem megnyitója. 

A halászlé egyébként profi volt és komoly instrukciókkal ellátva kaptam meg Rolitól. "Fogyasztás előtt mindenképp forraljátok fel egyszer, a halnak még kell ennyi!" Én ehhez sokat nem értek, de feleségem helyeselt és nagyon elismerően bólogatott, amikor kibontva egy olyan igazi, dermedt, kocsonyás halászlevet kaptunk az ünnepre! A lé finom volt, a hal izletes, de "természetesen" azért nem ér fel édesanyám szokásos és semmihez nem hasonlítható karácsonyi halászlevéhez!! :)

Mondhatjuk úgyis, hogy nehéz szülés volt a nyitás, de a gyerek végül szép lett! :) Erősen tavasz eleje volt, amikoris egy kedves Tourinformos lánynak osztogattam a blogom promó matricáit, ő említette, hogy néhány méterre a Pikmayer irányába Görög étterem van készülőben! Ő sem tudott többet, én sem, megigértem, hogy utánnajárok. Teltek a hetek, a hónapok, volt némi mozgás, de embert sose láttam a Március 21. tér koszos kis ajtója mögött.. Tippet sem kaptam, ki a tulaj, kit keressek. Aztán egyszercsak bekerült pár szék, asztal. Elkezdték dísztéglákkal kirakni a falakat, a pultot.. Kattingattam a képeket szorgalmasan egész nyáron, jött az ősz és egy szokásos séta Ábellel. Anyu épp a strand melletti hobbyboltot fosztotta ki, én pedig mozgást láttam az étterem előtt! Őrült rohanás a gyerekkel, a babakocsi kereke is kipörgött, de még épp elértem  Halász Rolandot, akiről akkor még nem tudtam, hogy a leendő üzletvezetővel futottam össze. Nagyon lelkesen mesélt az étteremről, a tervekről, kaptam tőle egy, utólag már erősen optimista nyitási dátumot, majd elváltunk.. hiába, a gyerek érdekérvényesítő képessége erősebb volt! Durván 1-2 hét telt el, bejárkáltam Rolandhoz beszélgetni, a vitalitás továbbra is érezhető volt, de jó lett volna már megkóstolni az ízeket! :) A közel fél éves nyitási herce-hurva egyébként nem az éttermen múlt, a műemlékvédelmi hivatal fogaskerekei bele-bele haraptak Roli idegszálaiba, a különféle engedélyek beszerzése sem volt 5 perc. Mint megtudtam, korábban egy borkimérés akart boltot nyitni a helységben, de miután elvégezte a teljes belső munkálatokat, szintén a műemlékvédelem akadályzota meg a nyitást. (A padlólap egyébként az előző tulajdonos választása, szerintem illik a helyhez, nagyon passzentos, fa erezetet imitáló)

A lényeg, hogy december 1.-én végre-valahára megnyíltak, ott is voltunk az első nap asszonnyal, gyerekkel, éhesen és kicsit fáradtan. A belső L alakú tér meglehetősen pici, tippre olyan 30-40nm2, 7 asztal fért el, 22, talán 24 hellyel, a sarokban kis pult. A külső térhez viszonyítva a konyha elég nagy, bár még nem jártam bent,de legközelebb meglesem! A mosdó kultúrált, az L felső csücskében, mozgáskorlátozottak is igénybevehetik, már ha leküzdötték a bejárat 1db lépcsőjét. (ebben egyébként a személyzet segítőkész, Ábellel mi is többször jártunk már itt babakocsival) Egy kis olaszos hangulatot, érzést még bele lehetne csempészni az étterembe, gondolok itt esetleg egy piros-fehér kockás abroszba, pár fekete-fehér olasz képre a falakon, de az alapok megvannak és a csapat fogékony az építő jellegű kritikára! Talán kevésnek tűnhet ez a 7 asztal, de pont ez adja meg az egész étterem trattoria jellegét, nem is kell több! Tavasszal, nyáron tervben van, hogy néhány asztal kiterül, a napot majd egy hangulatos kis sátortető tompítja, az olasz borokat pedig már mostis egy borhűtő tartja hűvösen :) Jelenleg kicsit rontja a hangulatot, hogy a busz pont a bejárati ajtó előtt áll meg, de ez a szezonra át lesz helyeztetve, mint megtudtam.

Egyébként a nyugdíjasok most nem fognak szeretni, de miért kellett beengedni a buszt a főtérre? Nemhiszem, hogy aki kisvácról a piacra jönne, ne tudna a börtön felőli kaputól elgyalogolni 1 km-t, a busz meg max a dunaparton csorogna végig. (az ott lakok vélhetően nagy örömére). Jelenleg a térkő a buszok több tonnás súlya miatt meg van sülyedve, tiszta olaj, retek a föld, a füstről nem is beszélve, EURO5..mi? Egyszer majd eltalál egy rollerező kissrácot, talán majd észbekap a kedves testüllet..

Beszéljünk a konyháról, az étlapról! A konyhafőnök jelenleg Kele Sanyi, az étkek az ő szájjíze szerint készülnek és a látványvilágért is ő felel. Az első két héthez képes most kicsit egyszerűsödött az élete, és valljuk be, a vendégeké is:) az első durván másfél hétben igencsak sok bort kellett legurítani, amire kihozták a rendelést. :) ..de mostanra ez már csak rossz emlék! Betanult a keze alá 2 profi szakács kolléga, így már nem kell mindennap beigáznia egyébként Budáról.  Az ízek tényleg nagyon eltaláltak és nem mesterkéltek, hanem olyan nyálösszecsorgatósak! :) A teljesség igénye nélkül megkóstoltuk itt már a fokhagymalevest, halakat, olasztálat előételnek..ami már ebédnek is betett volna.. Ettünk már jópár pizzájukból (az az igazi vékonytésztás) ,  megkóstoltuk a somlóit és ugye most a halászlét is, egytől egyik parádés fogások voltak! És azon az áron, amin kínálják, szerintem verhetetlen.. Remélem Roland nem veszi rossznéven, de bevágnám IDE az étlapot, amiről nagyjából képbe kerülhettek, amig az étterem weboldala el nem indul.

Tegnap beszéltem legutóbb a főnökúrral, az étlap januártól picit megváltozik, a szűk 1 hónapos nyitvatartás alatt már kirajzolódott a kép, mi az, ami bejött a vendégeknek és mi az, ami esetleg hiányzik. Roland szerint a lazacot imádja a vendégsereg, ezért újabb, halfélék (pl vajhal) kerülnek fel az étlapra. Tekintettel azokra, akik nem kedvelik az olasz ízeket, szerepel néhány magyaros fogás is, ezeket viszont redukálni fogják, mert az eddigi tapasztalatok alapján minimális volt rá a kereslet. Igaz is, a szabó maradjon a kaptafánál! :) Apró, de nagyon ügyes figyelmesség, hogy a tészták és a parmezánt igénylő ételek mellé kapunk 1 kis sajtdarabot reszelővel, nem az előredarált, ízetlen fűrészport kapjuk. Az olasz tál mellé anno számos információt is kaptunk, miszerint az összes felhasznált alapanyag echte olasz, ilyenek a szalámik, pármai sonka és a bivaly mozzarella is. Az étlapról formailag annyi javaslatom lenne, hogyha kialakul a végleges menüsor, érdemes a végleges példányt nyomdában, egy kis design-t belecsempészve legyártatni.

Remélem nem hagytam ki semmit a felsorolásból, engem már az első alkalommal levett a lábamról a hely. Jó áron, jó kaják, kellemes, családias hangulat.. Ha a kezdet ilyen erős, kiváncsi leszek, mit hoz a jövő :) Ja igen, napi menü is van, továbbá házhozszállítás!

További képek a korábbi cikkemben, ITT!

(...és ha az én véleményem nem is mérvadó, az biztosan az, hogy múlthét hétköznap délután 1 órakkor tele volt az étterem..)


Köztársaság út 13-19 nagyobb térképen való megjelenítése

Messina  étterem
2600 Vác, Március 15. tér 21.

Nyitvatartás: 11:00-tól 22:00-ig (pontosítás alatt)

Asztalfoglalás és házhozszállítás: 06 27 311 314
http://www.messinaetterem.hu

Értékelés: 10/8

+ családias légkör, előzékeny, pontos kiszolgálás
+ parádés fogások, minimál árakon
- egy csipet olasz hangulat még hiányzik
- etetőszék beszerzés alatt, bár minket _még_ nem érint (pár hónapig:)

25 komment

Címkék: olasz házhozszállítás étterem pizza


A bejegyzés trackback címe:

https://vacigastro.blog.hu/api/trackback/id/tr772538414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konyak · http://percemberek.blog.hu/ 2010.12.30. 07:42:17

Nem is tudtam erről az étteremről.
Nagy hírverése nem volt az biztos...

konyak · http://percemberek.blog.hu/ 2011.01.02. 17:39:44

Na, ma a cikk hatásárára elmentünk. 12 jócskán elmúlt, az étterem zárva. Azt is megértem, hogy jan.2-án sok étterem zárva van, illik kiírni... Nem jó pont.

kuf 2011.01.02. 17:43:41

Idéznék az étterem facebook oldaláról! :)
"Január 3-tól újra a megszokott nyitvatartás szerint (10-22 óra) várunk mindenkit "

Tény, nem mindenkinek van facebook accountja és tény, kész lehetne már végre az étterem weboldala.. majd jelzem az illetékesnek! :)

Ali79 2011.01.04. 00:22:32

Az év utolsó napján néztünk be hozzájuk. Az olaszos hangulat tényleg hiányzik, de csak külsőségekben és nem az étlapról. Szerintem vehetnék a bátorságot és elhagyhatnák az összes magyar ételt. Nem mutat jól ! Aki olyat akar, egyen máshol. Rövidre fogom ... Erdei gombakrémleves pármai sonka chipssel 4-es ( 5-ös skálán), de csak mert nem volt elég meleg, Tagliatelle fokhagymás spenóttal királyrákfarokkal 5-ös, Spagetti tenger gyümölcseivel 4-es, csak mert a spagetti nem volt olyan szép sárga, mint az én tagliatellém ( a férjem 5-öst adna), kiszolgálás 5-ös. Ajánlom mindenkinek, mi biztos visszatérünk !

hegi.berni 2011.01.06. 22:25:07

Sziasztok!

Tegnap rendeltünk menüt ami nagyon finom volt és az adag is jó.
Szívesen elmennék az étterembe is az étlapot láttam. Hihetetlen jók az árak remélem az ételek is finomak.
Az étterem minden munkatársának sok sikert és kitartást kívánok:)!

kuf 2011.01.06. 22:31:35

szombaton újra tesztelünk, bekóstolunk, nincs mese! aztán jelentkezem...:)

Felbi 2011.01.08. 14:47:29

Sziasztok! Tegnap ellátogattunk barátainkkal a Messinába. Sok kellemes és egypár nem várt de orvosolható"baki is volt vacsora alatt...Az olaszos hangulat csakugyan fokozható bár a"végtelenített" olasz CD lejátszása egy idő után kezd sok lenni...Tudom, hogy ez még egy amolyan"útkeresés" így az elején de nekem az a benyomásom mintha nem tudták volna eldönteni, hogy ristorante vagy tattoria legyen a hely. Ami biztos, hogy az"elkerülhetetlen magyarosítás"megtötrént. A kiszolgálás segítőkész és kedves. Talán ha a számla valamin vagy valamiben érkezne a pincérnek is könyebb dolga lenne. Az ár érték arány kiváló, végre egy hely ahol nem a "nagyadagazIsten" én osztom az inkább kisebb de olcsóbb és talán befér végre egy desszert is elvet. folyt köv.

Felbi 2011.01.08. 15:18:22

Amúgy senki ne értse félre az adagok igazán"tattoriás" méretüek (azaz nagyok) De ami engem speciel a téren áthaladó busznál sokkal inkább érdekel az az egyik legfontosabb: az étlap! A választék kielégítőnek mondható. Őszinte leszek de a "magyar klasszikusokat" el sem olvastam. De azt hiszem a legtöbben nem is a máshol is kapható fogásokat keresik itt, akárcsak én. első átlapozásra rögtön megakadt a szemem egy-két dolgon...Például, hogy a "trikolórban" a zöldet jégsaláta alkotja...A bazsalikom azért mégiscsak olaszosabb lenne.(és zöldebb is) A leggyengébb láncszeme a menünek mégiscsak a tengeri fogások.
Persze mióta nincs tengerpartunk tudom elég nehéz összehozni nálunk egy tisztességes mediterrán halas fogást. T.hal karika rántva, hasáb buri, tartár...azért remélem fish n chips nem lesz! A lazac egyébként el kell ismernem jó üzleti fogás. Ennyiért a meg kell rendelni kategória. A spenóttal meg egyszerüen klasszikus. Csak nem Olaszországban, hanem Skóciában. folyt köv.

Felbi 2011.01.08. 15:29:38

Folytatnám a "királyrákkal"...azért azt senki ne gondolja, hogy az étlapon szerepő összegért valóban kir.rákot kap. A formázott surimi lehetne fokhagymásabb... Ja és a fordításban a king crab tail az nem shrimp...Egy nem magyar vendég aki tudja különbséget ezt valszószínüleg nem fogja jó néven venni. Talán több friss zöldfűszert (a szárított helyett) Szóval nekem az olaszos hangulat legfőképp a menüböl hiányzott. Az igazi mediterrán fogások... Mindazonáltal remélemsokan ellátogatnak majd az étterembe mert az árak mint írtam elég barátságosak, akárcsak a kiszolgálás.

Napci 2011.01.14. 19:30:57

Baráti társasággal érkeztünk, és nagyon pozitív élményekkel gazdagodtunk! A kiszolgálás kiváló, nagyon kedves az egész csapat. Az étlap gazdag, győzzem végigkóstolni! Az adagok nagyok, és minden finom! Tényleg lehetne a berendezésen picit fokozni, talán ez a téglafal picit rideg. De ezt leszámítva nagyon tetszett minden. Az olasz zene különösen, imádom, ettől még inkább trattoria hangulata lesz. Csak így tovább!!

Fedup Sári 2011.01.15. 19:01:11

Köszönöm az információt az étteremről; építő jellegű kritikaként annyit jegyeznék meg, hogy a helyesírás sajnos nem schmittpalis, hanem annál egy árnyalattal rosszabb.

kuf 2011.01.15. 19:54:41

Sári,

bár nem derült ki, hogy a blog helyesírására gondoltál, vagy másra, de köszönjük az észrevételt! :)

H.r. 2011.01.18. 18:29:38

Sziasztok!

Pár felmerülő kérdésre gyorsan válaszolnék is! ;D

Ali79 írta:
"Tagliatelle fokhagymás spenóttal királyrákfarokkal 5-ös, Spagetti tenger gyümölcseivel 4-es, csak mert a spagetti nem volt olyan szép sárga, mint az én tagliatellém"

A spaghetti durum tésztából készül, a Tagliatelle pedig tojásosból! Ezért van a színkülönbség!:D Nagyon örülök,hogy ízlett minden!

Felbi írta 1:
"...azért azt senki ne gondolja, hogy az étlapon szerepő összegért valóban kir.rákot kap. A formázott surimi lehetne fokhagymásabb..."

Ez egyszer fordult elő,a hozzá nemértő "konyhafőnököm" szakácsom vette át a kiszállított Tigrisrákfaroknak nevezett Surimi-t!Azóta mindkét hiba kiküszöbölve! Már nincs Surimi,és nincs hozzá nemértő konyhafőnök sem!

Felbi írta 2:

"Ja és a fordításban a king crab tail az nem shrimp..."

Ilyen fordítás soha nem szerepelt az étlapon!;D Ott Grilled Tiger prawns szerepel! Mint Grillezett tigrisrák!
A shrimp szó annyit tesz,garnéla, a Crab, közepes méretű rák,főleg a tarisznyarák megfelelője!;D Elnézést kérek a szemlélet kiigazítás miatt! Nem szeretnék bunkónak tűnni!

Az étlapon szereplő Gamberoni alla griglia ,tényleg az,ami oda van írva
41/50 -es méretű rákfarok!

A kezdő étlapot direkt formáltam ilyenre,mert nem tudtam,milyen fogadtatása lenne egy igazi olaszos étlapnak,amin helyet kapott volna egy Penne al pistacchio, Calamari alla griglia! Mellesleg megjegyezném,hogy kevés nép eszik több parajt mint az olasz!De főleg Szicíliában kedvelt étel!És a Trikolor salátában a zöld szín,még olasz országban is maximum 2 fajta zöldség lehet! 1; jégsaláta ,
2; Ruccola !
Ha bazsalikom lenne,akkor már nem Insalata Tricolore , hanem Caprese lenne az elnevezés, ami ugye, már egy teljesen más étel lenne...!
:D

Nagy valószínűséggel a Tavasz végéig kialakul a véglegesnek mondható étlapunk, és rengeteg újdonsággal fogunk jelentkezni! Addig is várunk mindenkit szeretettel!

Üdvözlettel :

Halász Roland

kuf 2011.01.21. 09:50:28

Az olvasók nevében is köszönjük a válaszokat, azonban ha elfogadsz egy jótanácsot, az étterem személyi dolgai maradjanak bent a konyhaajtó mögött. Így jobb vendégnek és a helynek is.

A legfontosabb szerintem, hogy a minőséget és a megszokott ízeket tudjátok hozni folyamatosan és képesek legyetek a megújulásra, ha szükségét érzitek.

Konkrétumot mondok, az Olasz tálatok parádés volt ismét, de eltűnt róla a bivalymozzarella.. Ugyanakkor a hozzá felszolgált kis pizzakenyér rúd ötös volt!

Felbi 2011.01.21. 14:31:12

Tisztelt Roland! Utána néztem és valóban nem tudom honnan szedtem a king crab-et (aminek köztünk szólva nincs is farka) ezért elnézést! A shrimpért már nem kérek mert az csakugyan le van írva a prawn helyett vagy a netes étlap nem stimmel az éttermivel. A parajos lazacos megoldásnál én nem a parajra gondoltam, hanem a lazacra. Alaszka,skócia, Norvégia...a hazája a lazacnak, nem a mediterrán tengerek ...
A ruccola szintén stim! Amúgy az étlap frissítést nagyon jó ötletnek tartom, remélhetőleg nem csak akkor kerül majd rá sor ha új chef lép a színre hanem évente többször is. Amúgy lenne még észrevételem bőven, de azt hiszem, hogy tisztességesebb lenne privát elküldeni....már ha édekel...
Üdv!

kuf 2011.01.21. 14:41:25

Felbi,

A netes étlapot én még a nyitás előtt kaptam és a cikkben is jeleztem, hogy Roland vétózza meg, ha akarja, de újabbat nem kaptam és valami kiindulási alapnak jó volt :)

szemivirag 2011.01.22. 18:47:40

Még decemberben voltunk, multhéten rendeltünk.Szerintem erős szó hogy olasz étterem se olasz hangulat se olasz iz. Ezt persze csak az tudja aki járt már olaszországba étteremben.Pedig először örültünk az olasz étteremnek vácon de amikor megnéztük az étlapot (harcsapaprikás,marhapörkölt...:-()ez csárda vagy olasz étterem?!
A pizza a váci szinvonalnál mozog...Semmiképpen nem olasz pizza!A pizzásdoboz ötös.Egyedi!
A tulajnak sok sikert!!!

b p 2011.01.23. 13:42:43

Ki fogjuk próbálni az olasz kajákat is, de szerintem maradjanak a magyarok is. Nem azért, mert olasz étteremben van a helye, hanem mert Vácon lenne helye nagyon, de a remete-barlang-vincellér stb helyeken sajnos sehol nincs egy jó (illetve semmilyen) pörkölt. Ehhez még galuska köret kéne, és tökéletes lenne.

H.r. 2011.01.25. 17:52:22

@szemivirag: Szia!
Nem értem,az ízeken mi nem olasz!? Persze,aki csak az utolsó oldalt nézi meg az étlapból,az nem is találhat olasz ízeket...! Feljebb,az utolsó kommentemben leírtam,hogy miért ilyen az étlapunk!Nem szeretném magam ismételni.
A tavasz kezdetétől ( Március ), Kap a nagyközönség egy igazi Olassz étteremhez illő étlapot!Kíváncsi Vagyok,akkor milyen kommentek születnek majd.

@ Mindenki: Péntektől elérhető lesz az étterem honlapja a http//:www.messinaetterem.hu címen! Köszönjük a belénk fektetett bizalmat.

Halász Roland

cucu1 2011.01.25. 21:42:11

Barátainkkal voltunk január közepén az étteremben.A pincér mire végre megkérdezte, hogy egyáltalán mit hozhat inni eltelt legalább 10 perc...de mielőtt letette volna az étlapot közölte, hogy:nincs bélszín,rák,lazac...(Jó start...bélszín már a múltkor sem volt.) Ok! kb.1 óra múlva megérkezett a két "olasz tál"is.(nem volt telt ház...)De mire erre sor került még elfogyott a sör és a gyömbér üdítő is. Gyanítom a mozzarella is mert mintha kellett volna legyen a pizzán...

norbi csizmadia 2011.03.02. 20:45:44

a messina sajnos, bármilyen igéretes, annyira AMATŐR!!!

csatlakozom, aj januári bejegyzéshez, rendkívul lassu a kiszolgálás, és ezért inkább bosszuságot okoz, mint gasztronomiai és kulináris oromoket.

egy levest rendeltem a 2 éves kisfiammal, mire a kedves pincérnő modta, hogy inkább házhozszállitják 20 perc mulva, az étteremtol. cirka 2 perce lakom az éttemetől. több mint 1 óra telt el a rendeléstől, háromszoros telefonos rákérdezésre se tudták megoldani a problémát, majd a pincér mondta kissé fennhangon, hogy kihozza személyesen.

Tekintettel arra, hogy felesleges 1 orát várni, inkább személyesen bementem az étterembe. a tulajdonos szabadkozott, hogy beborult a kocsi, kiborult a leves, elveszett a futár, hiába volt meg a telefonszám, ahelyett hogy jelezték volna... nem megy a de bemutatkoztam neki, hogy én vagyok a vendég, és az étterem beloluk él, ha nem sikerul az alapveto szolgáltatásokat sem ellátni, akkor nem is fog mukodni az étterem.

minimum odafigyelés és figyelmesség szüksgés egy éttemhez, az étel hozzá kevés!!! sok vendéget lehet ezáltal eleveszíteni. kulonosen, hogy azért az étteremben azért lézengenek a vendégek.

a torkos csutortok nevu álkamu rendezvények nem segitenek a vendéglátáson.

jonak igérkezett nyitás után a szolgátlatás sajnos nem uti meg az elvárt szintet, és ilyent többszor elofordulo malőr után már nem biztos hogy az emberek rendelni fognak, pedig milyen konnyu lenne tanulni, a főtéren lévő más vendéglátó helyektől...

H.r. 2011.03.10. 23:39:21

@norbi csizmadia: Kedves Norbert!
Amennyiben jól emlékszem,amikor az étteremben beszélgettünk, "Amit te feljebb szabadkozásnak nevezel..." még nagyon megértő,és készséges voltál!Ott egy szó sem esett arról,hogy "beborult a kocsi!" ""Mégis hova?"" azt mondtam,hogy szállítás közben,kiömlött a leves az autóban,ezért visszajött a futár,és kicseréljük! Természetesen a MI hibánkból történt a dolog,ez nem is vitás! Ki találhattam volna bármit,de úgy gondoltam,őszinteséggel többre megyek,mint hazugsággal!

Az első mondatod:
a messina sajnos, bármilyen igéretes, annyira AMATŐR!!!

Aztán később írtad:
jonak igérkezett nyitás után a szolgátlatás sajnos nem uti meg az elvárt szintet, ...!

Válasz: Nem tudom,mi lenne az elvárt szint,ha még egy mondatot sem tudsz helyesen megfogalmazni,leírni!?!
Természetesen,nem vagyok nyelvtan tanár,de szívesebben fogadok kritikát olyan embertől,aki,le tud írni egy pár szavas mondatot úgy,hogy NE hemzsegjen a helyesírási hibáktól!

Ha bármi panaszod van,fordulj hozzám bizalommal.Egyébként is jobban szeretem a sportszerű ( face to face ) típusú embereket,mint az olyanokat,aki egy blog oldalon próbál sarat dobálni másra,félig Anonym módon.

H.R.

Vályoglakó 2011.07.01. 13:13:36

Kedves Halász Roland!
Ma kerestem egy jó kis éttermet Vácon, így akadtam erre a blogra.

Végigolvasva a blogbejegyzéseket sikerült elérned, hogy még csak véletlenül se próbáljam ki az éttermed! Hogy miért?

Egy jó vendéglős, ha olvassa a bejegyzéseket és a kritikákat a vendéglőjéről, akkor vagy nem kommentel egyáltalán, vagy csak hálásan megköszön minden kritikát, és a háttérben gürizik, mint állat, hogy kihozzon valami jobbat a helyből. Aztán a jobb úgyis eladja magát. Azzal, hogy mindent megmagyarázol, ráadásul kioktató stílusban, arra a következtetésre jut az olvasó, hogy itt valami tényleg nem stimmel (pedig lehet, hogy nem így van). Nem szeretnék kioktató lenni, de tudod a Te szakmádban (és minden másban is) a vendégnek mindig igaza van! Abban a kritikában is van igazság, amiben látszólag nincs, legfeljebb ilyenkor mélyebben el kell gondolkodni, hogy mi bújhat meg a háttérben.

Kívánom neked, hogy legyen sikeres az éttermed, és előbb vagy utóbb, de halljad meg a vendégeidet!

Ruzicsné 2011.07.02. 22:55:47

Szerintem az étterem minden tekintetben nagyon is tökéletes!!!
Aki ennek az ellenkezőjét állítja,az nagyon is hazudik!!

Ruzicsné 2011.07.02. 23:01:50

Imádok a messina-ba járni:-)
süti beállítások módosítása